قسمتی از متن کتاب:

کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند.در ادامه کتاب  وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند  

 

توجه : اگر آدرس اصلی سایتی که این مطالب را در آن مشاهده می کنید با آدرس ذکر شده در پایین متفاوت است، روی آدرس پایین کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید.

 www.payesh.rozblog.com

 

 

 


پایش آدرس ,مشتری ,کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درخت دانش ایده کسب و کار میلیون تومانی بر اساس ژنتیکمان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان gta5 خريد چراغ خواب كودک مدرن دیواری ستاره ای 2019 سایت باحال سرباز حق عشق و دوستی